2014年3月24日 星期一

[試用報告 / 開箱文] 五層轉珠棒


小妹DRY左好耐,又唔想搵SP
最終都係忍唔到玩玩具-3-
平日自慰既時間睇AV,好想試下D有轉珠既棒棒,d珠係妹妹度轉下轉下好似好正咁
今日第一次見棒棒 俾我想像中大同粗,
有d驚插唔到入妹妹度
小妹返到屋企就忍唔住哂衫,
同我親愛既棒棒玩遊戲XD
諗住試下可唔可以一下插入去妹妹度
點知真係太粗 好痛 
小妹開震豆豆個度震左唔夠5分鐘就濕哂啦
仲要開左第一度
見妹妹濕哂,我即刻試插入去-3-
今次唔痛 仲好粗好正!
我又出又入咁插妹妹
濕到大脾有水水
插左一陣,我開我最想試個轉珠,
一開就忍唔住叫左出黎
D珠珠係轉住妹妹入面D肉,
個感覺好爽 :smile_o05:
我係咁插個妹妹,聽到D珠珠同水聲
加埋一邊睇AV,唔夠十幾分鐘就高潮左啦:smile_o05:
搞到張床濕左:smile_o05:
分享住咁多先啦

沒有留言:

張貼留言