2016年7月23日 星期六

[試用報告/開箱文] 17歲第5代 – 波爾多(柔軟版)

1.) 嘗試解釋17歲個名嘅由來
攞住個盒,畫風一代比一代更入型入格 (18 Gifts 尚有售少量 17歲第3代 ,售完即止),性感依然,憑住佢條底褲仔辨認得到,應該喺同一個畫家嘅作品 (除非唔係)。咪以為我廢嗡,其實睇畫功已經知呢隻嘢好有深度!未開始試用前真係要細心欣賞下。
首先,17歲,呢一個數字真係好過癮。過咗16歲,但又未完全成年,酒又唔買得嚟飲,半生熟嘅時間。唔知大家有冇食過日本拉麵嘅半熟蛋?試過嘅朋友都知係正嘢,而呢樣正嘢唔係度度有得食,但有得食嘅地方,小弟就一定會買嚟食,所謂有食唔食,罪大惡極。
原創者用17歲呢個咁吊脆嘅名,絕對可以反映佢對產品嘅投入,知道呢隻飛機杯真係非玩不可,半熟嘅少女,可遇不可求。
試用報告/開箱文 – 17歲第5代 – 波爾多(柔軟版)
2.) 畫功睇到到玩具嘅認真
再講一吓佢嘅眼神,見到第五代比起第三代更性感,更加挑釁,點解會咁?
以下為兩代盒面嘅對比圖︰左為第3代,右為第5代。
試用報告/開箱文 – 17歲第5代 – 波爾多(柔軟版)
可以見到第3代個眼神對比之下有一份幼氣,無知,天真… 第5代嘅眼神,可以話係有性挑釁,好急不及待嘅感覺。同時間,你睇吓佢左手嘅擺位,係,無錯,佢係度谷緊胸,係度挑釁緊你呀大哥!仲有,你睇吓,第5代嘅少女應該係冇戴Bar,你見到佢飛釘飛到就快爆出嚟咁,同是大波,但誘惑度大不同。
呢款產品模擬 17 歲嘅少女,但17 歲其實可以好漫長,即係話,呢位少女其實係度成長緊。第3代嘅少女如果係17歲零3個月嘅話,第5代就應該係17歲零5個月。你可知道,2個月其實可以令女性改變好大,頭髮可以變長咗,或者由一個無知少女變成一個性感爆燈嘅美女。一切一切,都係產品開發者想帶畀大家嘅驚喜,真實地描述緊17歲少女身體嘅微妙變化。
試用報告/開箱文 – 17歲第5代 – 波爾多(柔軟版)試用報告/開箱文 – 17歲第5代 – 波爾多(柔軟版)
3.) 開箱時間
睇完個盒嘅細節,都知道呢隻嘢非等閒之物,開盒時間又到。
試用報告/開箱文 – 17歲第5代 – 波爾多(柔軟版)
一式兩件,一支小型潤滑液同隻飛機杯。理所當然,隻飛機杯有個膠袋裝住,而感覺入面有小量爽身粉,保持隻膠乾身唔會畀潮濕空氣令佢變質或令佢有異味。
試用報告/開箱文 – 17歲第5代 – 波爾多(柔軟版)
試用報告/開箱文 – 17歲第5代 – 波爾多(柔軟版)
小型潤滑液相信大家都見得多,唔多講。但小弟我對呢隻嘢麻麻哋,所以另外用一支高黏嘅潤滑液 (性力強化高黏潤滑液 (水溶性)),而呢枝嘢仲有少少性力強化功能,咁就可以慢慢玩喇。
試用報告/開箱文 – 17歲第5代 – 波爾多(柔軟版)試用報告/開箱文 – 17歲第5代 – 波爾多(柔軟版)試用報告/開箱文 – 17歲第5代 – 波爾多(柔軟版)
當攞上手一刻,感覺幾好,雖然佢唔係重量級類型,但肉感都尚可,唔會驚 "對穿牆"。長度方面,長我手掌少少,應該適合全人類玩,除非你係步槍系列… 而入口位都幾有心機,做咗陰唇樣,令大家投入感大增。 你唔好以為冇用,有時候,呢個陰唇真係可以幫到一把,因為當你啱啱進進出出嘅時間,個陰唇有時會有少少畀你個龜頭整反,呢吓真人都會發生,大家可以細心留意AV入面,啱啱開始未到快速抽動嘅時間最明顯。
試用報告/開箱文 – 17歲第5代 – 波爾多(柔軟版)
物料就認真要一讚,17歲系列都係使用2層物料製造,真實感一定有保證!而2層物料彈性都超級高,拉長絕對冇問題,而管道都係緊窄系,紋理唔太多,適合喜愛鍾意睇住套片,慢慢享受人士,而心急人士就未必太啱喇。
試用報告/開箱文 – 17歲第5代 – 波爾多(柔軟版)
試用報告/開箱文 – 17歲第5代 – 波爾多(柔軟版)
細細力拉開睇吓內部,見到肉粒紋理佈滿管道,摸上手唔會太硬,都係嗰句,唔係超級刺激型飛機杯,主打舒適感,但有記性嘅觀眾應該記得包裝盒上有題及管道最尾有個驚喜位,一陣試用報告會詳細交代。
4.) 開波見真章
小弟對卡通嘅嘅H動畫感覺麻麻,所以不斷上網搵吓有咩片可以完美地襯番呢個產品,玩得更盡興!竟然畀我搵到一部擬似學生妹嘅片,個女優仲要似足產品咁大波!你話係咪天造地設一樣先?
試用報告/開箱文 – 17歲第5代 – 波爾多(柔軟版)
開波時,梗係落啲潤滑液入去先。第一次用呢枝潤滑液,係幾黏嘅,同時因為個樽似hand cream 嗰啲樽,識用真係好好用,一用小小力就射出嚟。然後立即將片源飛到進入嗰一刻,小弟嘅小弟弟都跟住同步進入。
入去嗰刻,唔係太緊窄,感覺好軟熟,當我想再進一步入去嘅時候,咪先,漏咗啲嘢喎!
好多人都冇呢個習慣,如果使用非貫通型嘅飛機杯,未入去前應該先擠緊將入面嘅空氣趕出嚟先,keep住唔好放手,同步將你JJ對入去,再放開你隻手。
呢個時候,入面因為處於真空狀態,吸力就會自然產生。呢一個感覺,真人都未必畀到你,亦都係玩飛機杯可以爽過同真人做嘅原因之一!
呢一刻,我就梗係唔會犯呢一個錯誤,即刻入後波攞番出嚟,擠緊成個膠,再嚟多一次進入儀式。嘩!一放手,吸力立即出現,先頭唔緊窄嘅管道,立即成為傳說中嘅17 歲少女,加上S型通道,每入一吋都輕輕撫摸你個龜頭,但唔係要你立即出嘢嗰隻,係慢慢地,舒服地按摩你。感覺就好似,少女都唔想你咁快射,你知道,佢都有需要架嘛,你射咗,佢未夠喉你話點算呀!?
5.) 驚喜位揭曉
你一步一步進迫,每次深入一吓,你都feel 到陰道壁提供嘅快感,呢啲係真實型管道嘅快感,唔會有特別大嘅刺激感。刺激系嘅膠通常都係想喺一兩嘢內KO你;而舒適型嘅膠就想同你慢慢玩,畀個機會你慢慢欣賞下套AV片。
當我進入到最尾段,嘩!有啲唔同喎!我感覺到有一個好窄,好緊窄,好_窄嘅地方,係咪就嚟頂穿咗?望一望,唔係喎,未到呀,再望一望個盒,原來佢有個仿子宮位,仲要係超級窄嗰隻!
我用多小小力一頂,突入成功,成功進入少女嘅子宮,但感覺一啲都冇鬆到嘅?
呢一個係17歲第5代 – 波爾多嘅獨突之處,進入子宮後係一小段超級緊嘅管道,模擬一個入世未深嘅少女嘅管道,無畀第二個大過你嘅男人入過去,每一次深入都係首次開發,每一吋到達嘅地點,你都係地球上第一個享用嘅人。你嘅一小步,佢嘅一大步。
雖然成個畫面好詩意,但我真係有啲頂唔緊,立刻抽番少少身!但唔知係咪敏感嘅神經細胞畀呢一下突如其來嘅沖擊喚醒咗,先前覺得唔太刺激嘅中段突然變得好勁,好爽!呢個時間,都唔理得咁多,我左手立即將套AV飛去最緊張嘅橋段,之後快速係中段抽插,見到片入面嘅學生妹嗌到拆晒咁,我就知係時候結束喇,即刻再一次突入子宮位,緊窄感即刻再一次出現!呀~~~~~~~~~~~~~

後感
卡通系、少女感嘅產品有好多,但有幾多隻可以出到第五代呢?相信要有一定嘅長期捧場客先可以令佢一路發展。同時間,我個人感覺,我突別喜愛兩層構造嘅膠,因為真實感好豐富,唔會立即KO 我,但估佢唔到嘅係,佢子宮位離奇刺激,竟然可以將舒適感及刺激感同時兼備,算係扺玩,但如果肉感可以再厚啲,相信整體效果會更好,因為而家有啲輕 (或者我玩開重量級嘅膠)。
再讚一讚嘅係,我試過將佢成個反轉洗,反覆幾次後都完好無缺!或者因為佢嘅紋理相比女優系嘅膠來得簡單,同接合技術嘅改進,所以喺清潔保養上真係簡單好多,even我用咗高黏度嘅潤滑液。
第3代同第5代最大嘅分別喺佢嘅物料感覺上,第5代嘅物料更軟熟,柔軟,感覺更真實。
刺激度: 7/10
真人感: 7/10
耐用度: 8/10
抵玩度: 9/10
易清洗: 8/10
- 完 -
17歲第5代 – 波爾多(柔軟版) 已經係18 Gifts 有售,配合不同潤滑液使用效果更佳。
P.S. 如果大家喜愛我寫嘅試用報告,歡迎畀啲意見我哋或者睇吓邊隻產品想知多啲,我哋會盡能力滿足你嘅願望,謝謝。

沒有留言:

張貼留言