2016年7月23日 星期六

[試用報告/開箱文] 舌技之鬼︰櫻井步 (初次口爆之旅)

1. 口爆前傳
故事係咁的,有時同女朋友傾吓咸計,一路 keep 住問女朋友可唔可畀我口爆,當然個答案係 negative 啦 (我諗有啲巴打都有相關經驗吧),仲要講如果我夾格嚟,會咬斷我條 J Tim。嘩,玩到咁大,點同你玩呀。但其實佢已經好好,因為咁講完都仲肯幫我,只係間唔時會警告吓我。
但人係犯賤嘅,越得唔到嘅嘢,越要得到,每次你望住條女含住你JJ,你得閒叫一叫佢個名,佢因為含到實一實關係,個頭只可以微微向上,碌一碌佢對眼向上望住你,感覺好似講緊︰咩事呀老細,係咪唔舒服呀? 呢個時間,男人征服嘅生理反應絕對想禁實佢個頭大大力對入去深喉位置,仲要係深深嘅位置呀一聲,發射晒出嚟!諗起到爽,但可惜,呢啲永遠係FF…
舌技之鬼︰櫻井步
一來,你唔係拍緊AV,佢條係你條女,你咁做直頭斷自己米路,可一不可再 (I mean 再幫你,用心咁含能將可能變為不可能鳥),二來,分手都有之。
2. 口爆正傳
有一日同巴打吹吹吓水,佢聽到我嘅經歷,即時介紹咗隻Product,仲要係出名嘅女優代言咁!大家可以係google search “18gifts 櫻井步” 咁再睇一睇我下面啲相就知係邊隻玩具喇。對於用開一般膠嘅我嚟講,今次要講嘅真係非比尋常嘅聖物,即刻去 link ︰http://www.18gifts.com/all-products/blow-hell-sakurai-ayu/
唔知大家有冇見過櫻井呢隻膠,淨係睇個盒都已經有啲反應,雖然未係扯到爆,但已經好有衝動想 download 套口交片嚟睇。
舌技之鬼︰櫻井步
睇完個盒面,不如一齊嚟睇吓佢盒上面嘅介紹圖
舌技之鬼︰櫻井步
睇完介紹圖,都睇得出佢嘅真實感,成個口好似倒模咁做出嚟,你都咪話唔佩服 KMP 嘅用心!
一開盒嘅時候,好重手!仲要好大舊吓!唔嘢小喎呢舊嘢!佢隨膠送一包即棄型嘅潤滑油。
舌技之鬼︰櫻井步
舌技之鬼︰櫻井步
我諗我唔講你都覺,呢舊膠像真度極高,KMP 做到一個真實嘅口咁,仲有啲牙仿製咗出嚟 (都係膠嚟,上咗白色啫),及有舌頭嘅部份,超級真實。第一眼個感覺係覺得日本仔真係咩都諗得到!同時又有啲驚咁,驚畀佢咬親嘛 …
舌技之鬼︰櫻井步
事不宜遲,去片上膠。
E 喂,個感覺真係幾似喎衰鬼,碌 J 入去第一步,要慢慢入嗰隻,Feel 到佢條舌頭,仲有啲 "high" 住你個J 頭嘅感覺,好鬼抵死,我就幾鍾意呢隻"high"住"high"嘅感覺,好真實!
再入少少,有啲 "Click" 住,相信係深喉部份,應該係喉嚨頂嘅部份 (稱之為吊鐘)。真心講,感覺非常真實,平時同真人實戰時一出現呢個 feeling 肯肯定一閃即逝,因為女仔十居其九都會咳住咁嘔番你碌 J 出嚟。平時,我真係好懷念嗰種若即若離嘅感覺,好想停住呢一秒變為永恆但永遠留不住,唉,人生就係咁…
但呢一刻,我玩緊膠,睬佢都有味,一於全力衝刺,入到盡頭啦!再入啲,嚟料喇、嚟料喇!佢有個緊緊哋嘅位置好似會 cool 實個 J 頭,迫你啲精出嚟咁。 呢個位相信係 Artifact 嘅東西。點解?因為正常人應該唔會有呢個位,但佢實實在在哋給予你奇妙嘅 feeling。
相信唔少兄弟巴打會鍾情於飛機杯提供嘅奇妙幻想快感,但小弟及小弟弟比較喜愛真實感,呢一刻,收一收油,入番個後波,拉番出少少出去頭先提及好真實嘅中間位,享受一吓平時享受唔到嘅深喉感,一下一下咁進進出出。
呢個時間,實不相暪,我睇緊嘅係另外一個女優嘅片,但唔知點解咁,個腦好想睇番嘅櫻井嘅AV,尤其係佢口交嘅片,但呢一刻趕到咁,點會download 唔切呀!個心好囉囉攣,但情況已經開始失去控制,唔諗咁多啦,立刻將條片拉去啲重要嘅部份,再望一望個包裝盒,盡力一推,呀!!!!
後感
當有巴打想一試口交或口爆之感,舌技之鬼系列真係幫到你。
價錢都係3舊幾,仲要重量級580g 肉感,但建議買多一枝 lotion 做備用,因為跟膠得一包仔即用即棄類型 lotion。
刺激度: 8/10
真人感: 10/10
耐用度: 6/10
抵玩度: 9/10
易清洗: 7/10
- 完 -
舌技之鬼︰櫻井步喺 18 Gifts 已經有售,同類型仲有 友田彩也香水菜麗波多野結衣 可以畀巴打們享受口爆快感!

沒有留言:

張貼留言